Regulamin

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, kończy się o godzinie 10:00.
  2. Rezerwację uznaje się za dokonaną w momencie zaksięgowania zadatku na koncie bankowym.
  3. Pozostała część opłaty pobierana jest w gotówce w trakcie pobytu.
  4. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu, uiszczony zadatek nie podlega zwrotowi.
  5. Przekazanie i zdanie domku następują w obecności obsługi.
  6. Dodatkowe osoby mogą zostać dokwaterowane odpłatnie po wyrażeniu zgody przez właściciela obiektu.
  7. Wszelkie awarie, usterki i niedogodności należy na bieżąco zgłaszać obsłudze obiektu.
  8. W domkach i apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, e- papierosów i innych wyrobów tytoniowych.
  9. W domkach obowiązuje zakaz smażenia ryb.
  10. Akceptujemy pobyty ze zwierzętami, każde zwierzę podlega dodatkowej opłacie – patrz cennik
  11. Właściciele zwierząt zobowiązani są do pilnowania swoich pupili, zachowania czystości na terenie obiektu oraz zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa innym gościom.
  12. Dzieci przebywające na terenie ośrodka, ze względów bezpieczeństwa powinny przebywać pod stałym nadzorem osób dorosłych, szczególnie na placu zabaw.
  13. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe przedmioty pozostawione przez gości w domku. Za wszelkie osobiste rzeczy pozostawiane w domku odpowiedzialność ponoszą wyłącznie osoby wynajmujące domek.
  14. Goście odpowiadają za wszystkie spowodowane przez siebie szkody na terenie ośrodka.
  15. Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie ośrodka jedynie za zgodą właściciela obiektu.
  16. Na każdy domek 3 i 4 osobowy przysługuje jedno miejsce parkingowe, na domki 5, 6 i 8 osobowe przysługują 2 miejsca parkingowe. Za każdy pojazd ponad limit pobierana jest opłata – patrz cennik
  17. Miejsca parkingowe są wskazywane przez obsługę obiektu.
  18. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za zaparkowane pojazdy oraz pozostawione w nich mienie.
  19. Bezwzględnie zabrania się rozpalania grilla na tarasach domków oraz w odległości mniejszej niż 3 metry od domku!
  20. Po zakończeniu grillowania goście zobowiązani są do zalania grilla wodą.
  21. Wychodząc z domku należy sprawdzić, czy wszystkie urządzenia elektryczne zostały wyłączone.
  22. Goście zobowiązani są do segregacji wytwarzanych przez siebie odpadów! Zbiorcze pojemniki są odpowiednio oznakowane i znajdują się przy wjeździe na teren ośrodka.